Brev:
Grød og gluten
18. januar 2013
Alder:
6 mdr.
Grød og gluten
Hej igen;).
Da vores søn var 4 mdr, begyndte vi på at give grød (hirse, boghvede, majs og risgrød, men nu hvor han er 6 mdr må han også begynde at få andre grødtyper. Men synes alt det han må begynde at få, er der gluten i. Er der ik noget grød beregnet til hans alder uden gluten?? Tænker at han hurtig får for meget gluten, hvis han feks får øllebrød/ havregrød til morgenmad og så feks trekornsgrød til middag?
Har i øvrigt købt en trekornsblanding med hyben i. Må de gerne få det? Og ville det være dumt at give feks boghvedegrød på nuværende tidspunkt, når de egentlig godt kan spise grødtyper der er grovere??
Hilsen os alle tre